Zgodnie z obowiązującymi przepisami, przy zakupach na odległość konsument ma prawo zwrócić zakupiony towar w terminie 14 dni od dnia zakupu, przy czym przy zamówieniach przez Internet termin liczony jest od momentu dostarczenia towaru do klienta. Jeśli towar nie spełnia Twoich oczekiwań, sprawdź, jak krok po kroku dokonać zwrotu.

  1. Zaloguj się do swojego konta w naszym sklepie.

  2. Przejdź do sekcji „Historia zamówień”.

  3. Wybierz zamówienie, które chcesz zwrócić i kliknij opcję „Szczegóły”.

  4. Wybierz opcję „Dokonaj zwrotu”, dla zamówień dostarczonych wybierz opcję „Złóż wniosek o zwrot”.

  5. Wypełnij formularz zwrotu, napisz, dlaczego dokonujesz zwrotu oraz wskaż, w jaki sposób mamy dokonać zwrotu płatności. Sprawdź, czy wszystkie informacje wprowadzone są poprawnie.

  6. Prześlij wniosek o zwrot, a nasi pracownicy skontaktują się z Tobą w celu potwierdzenia zwrotu. Nasi pracownicy przekażą Ci szczegółowe informacje dotyczące dalszego postępowania.

  7. Zapakuj zwracany produkt i wyślij, zgodnie z instrukcjami, jakie otrzymałeś od naszego pracownika.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, potrzebujesz dodatkowej pomocy lub informacji - nasz zespół obsługi klienta pozostaje do Twojej dyspozycji. Jesteśmy po to, aby zapewnić wsparcie na każdym etapie realizacji zamówień i zwrotów.

Dziękujemy za zaufanie, dołożymy wszelkich starań, aby cały proces zakupów i obsługi przebiegał sprawnie i bezproblemowo.